شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

«خود رایی» بلای جان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر: ۹۸۸۳۳
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
«خود رایی» بلای جان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال!
یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده عزیزی خادم به سمت عزل از سمتش در فدراسیون فوتبال برود، خود رایی عجیب او در اتخاذ تصمیماتی است که باید نظر اعضای هیات رئیسه درآن اعمال شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طرح برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال را کلید بزنند بی توجهی این شخص به نظرات اعضای هیات رئیسه است. نوعی خود رایی در رفتار رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد که حتی کارشناسان و مدیران سابق فوتبال ایران نیز از آن به خوبی آگاهی دارند. واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره این ماجرا توضیحاتی می‌دهد که جالب توجه است. او می‌گوید: «با مطالعه شرح وظایف اعضای هیأت رئیسه می‌گفتم آن‌ها باید درباره فعالیت‌های عزیزی خادم تصمیم‌گیری کنند. حتی برخورد با وی و برکناری قطعی‌اش را جزو وظایف مجمع فدراسیون دانستم. بار‌ها اعضای هیأت رئیسه و مجمع را به چالش کشیدم، اما پس از یک سال هیات رئیسه به این نتیجه رسید، عزیزی خادم در تصمیمات و نوع مدیریتش، مشارکتی با اعضای هیأت رئیسه ندارد. به همین دلیل اعضای هیات رئیسه حق دارند نسبت به روش مدیریتی وی که در طول یکسال نتیجه‌ای نداشته تصمیم‌گیری و با عزیزی‌خادم برخورد کنند. این اقدام هم مبتنی بر چارچوب قانون و کاملاً درست است.»

پیش از واعظ آشتیانی نیز بسیاری از مدیران فوتبال ایران به این موضوع اشاره مستقیم داشتند. البته دیگر مسائل نیز در اهتمام اعضای هیات رئیسه برای برکناری عزیزی خادم نقشی کلیدی داشته است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->